دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / بهترین جراح پلاستیک بینی
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

بهترین جراح پلاستیک بینی

بهترین جراح پلاستیک

جراحی پلاستیک با هدف کلی بهبود ظاهر فرد و زیبایی صورت و بدن او انجام‌ می‌شود و در نهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس او می‌‌شود. این جراحی در کل بخشهای بدن مثل صورت، سر، گردن و … قابل اجراست. از دیگر کاربردهای جراحی پلاستیک رفع نقایص ژنتیکی و ایراداتی که در اثر حوادثی مانند سوختگی برای فرد پیش آمده است، می‌باشد. اولین مرحله‌ی انجام جراحی پلاستیک شناسایی بهترین جراح پلاستیک است.در این مقاله که توسط دکتر ماریا مرادی تهیه شده است همراه باشید

بهترین جراح پلاستیک

انواع جراحی پلاستیک بینی و صورت

جراحی بینی

یکی از عملهایی که جراح پلاستیک در انجام آن تبحر و تجربه دارد، جراحی بینی است. این جراحی بسیار حساس است زیرا بینی به عنوان برجسته‌ترین عضو در مرکز صورت قرار دارد و هنگام رو در رویی با افراد اولین عضوی که به آن دقت می‌شود بینی فرد است. به همین دلیل پیش از جراحی بینی باید به صورت کامل راجع به جراح منتخب تحقیق شود و اگر شناخت او با اطمینان خاطر مصادف بود در مرحله‌ی بعد به مطب او مراجعه کرد و علاوه بر ملاقات دکتر، نمونه‌ کارها را هم مشاهده کند. در مقابل دکتر هم بینی متقاضی را معاینه می‌کند و راجع به نوع جراحی، اقدامات پیش از عمل، مراقبتهای بعد از عمل و نتیجه‌ی عمل با او به مشاوره می‌پردازد، پرونده‌ی پزشکی بیمار را مطالعه می‌کند و تمام سؤالاتش راجع به تاریخ، مکان و هزینه‌ی جراحی پاسخ می‌دهد.

– جوانسازی صورت

جوانسازی صورت شامل لیفت صورت، تزریق ژل به صورت، تزریق بوتاکس و … است که در مجموع تمام این روشها موجب بهبود وضعیت ظاهری فرد می‌شوند. دلیل مراجعه‌ی افراد برای انجام این روشها رفع عوارضی مانند چین و چروک و خطوط صورت، افتادگی پوست صورت، پر کردن بخشهایی از صورت مثل لب و گونه که در اثر افزایش سن حجمشان را از دست داده‌اند.

بهترین جراح پلاستیک در تهران

افرادی که قصد آشنایی با بهترین جراح پلاستیک در تهران را دارند در ابتدا باید هدفشان مشخص باشد و به عنوان مثال اگر قصد جراحی پلاستیک بینی و صورت دارند به دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنند. دکتر در انواع جراحی بینی که شامل جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی گوشتی و … از مهارت بالایی برخوردارند. ایشان اطلاعاتشان راجع به جراحی‌هایی که انجام می‌دهند تکمیل است و این اطلاعات را در اختیار بیماران نیز قرار می‌دهند. از ویژگی‌های بارز دکتر این است که با بیمار صادق هستند و اگر فرد شرایط لازم برای عمل را نداشته باشد او را در جریان قرار می‌دهند.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =