دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / جراح بینی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
مدت زمان مطالعه ۱۱ دقیقه

جراح بینی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

اغلب افراد به دلایلی مختلفی به سوی عمل جراحی بینی می روند. هدف از جراحی بینی رفع عیوب و تغییر ظاهر بینی می باشد و انگیزه زیباتر شدن بیشتر بستگی به خود شخص دارد. سوالاتی که ممکن است همواره قبل از انجام جراحی بینی، برای همگان مطرح شود این است که بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد؟ چه کسانی جراحی بینی انجام می دهند؟

انتخاب جراح بینی

عمل جراحی بینی یک عمل بسیار دقیق و پیچیده می باشد و نیازمند مهارت و توانایی بیشتر جراح می باشد. اولین و مهم ترین مرحله جراحی بینی، انتخاب دقیق و درست پزشک می باشد. عوامل مختلفی می تواند در این انتخاب تاثیرگذار باشد.

برای انجام هرگونه کار زیبایی بهتر است به یک متخصص خوب مراجعه نمایید تا بهترین روش و بهترین کیفیت برای شما انجام شود. جهت دریافت مشاوره از دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی می توانید با شماره 88783973 و پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

ویژگی جراح بینی خوب

بهترین جراح بینی در ابتدا وضعیت و شرایط بیمار را در نظر می گیرد و تنها به فکر منافع خود نمی باشد. پیدا کردن یک جراح خوب از بین جراحان بسیار زیادی که امروزه مشغول فعالیت هستند بسیار دشوار می باشد بنابراین باید با در نظر گرفتن ویژگی های جراح و محدوده زندگی خود بهترین جراح پلاستیک بینی را انتخاب کرد. دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت در ونک هستند. ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقـوله مــــی باشــنــد. دکتر ماریا مرادی صادقانه نکات مثبت و موردنظر بیــــماران در کنار بیان عوارض منفی احتمالی بیان می کند، تا بیماران محترم ضمن درک روشن قضایا با تدبرکافی نسبت به اعمال جراحی زیبایی بینی و صورت اقدام کنند.

یک جراح ایده آل جراحی است که تجربه های فراوانی در زمینه انواع جراحی های بینی داشته باشد تا بتواند نظر و اعتماد بیمار را به خود جلب کند. بیماران همچنین می توانند نمونه کارهای قبلی پزشک را مورد بررسی و مقایسه قرار دهند تا با نحوه جراحی پزشک آشنا شوند.

برخی از نمونه کارهای دکتر ماریا مرادی:

“برای مشاهده تصاویر بیشتر بر روی گالری تصاویر کلیک کنید”

انواع بینی و انواع جراحی بینی

در هر نوع بینی و هر روش جراحی بینی تنها یک هدف دنبال می شوند و آن هم بهبود ظاهر بینی فرد می باشد.

جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی دارای مشخصاتی مانند پوست ضخیم، منافذ باز پوستی، ضخیم بودن پره های بینی و پهن بودن پره های بینی را دارا می باشد. به دلیل اینکه در طی این جراحی غضروف میانی بینی برداشته می شود و برای تقویت غضروف نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین هیچ گونه برگشت پذیری پس از عمل جراحی بینی گوشتی ایجاد نمی شود.

جراحی بینی استخوانی

نتیجه جراحی بینی های استخوانی بسیار مطلوب تر خواهد بود. این بینی ها دارای پوستی نازک دارای قوز و برآمدگی هایی روی بینی می باشند و به دلیل وجود پوست نازک تغییرات ایجاد شده از روی پوست قابل مشاده می باشد.

انواع روش های جراحی بینی

به طور کلی جراحی های بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود و پزشک با توجه به شکل و موقعیت بینی به جراحی بینی به یکی از این دو روش اقدام می کند. تعداد و میزان برش ها بستگی به نظر و صلاح دید خود جراح صورت می گیرد و جراحی انجام می شود.

نتیجه جراحی بینی

اگر بیمار، جراح بینی خود را قبل از عمل به درستی انتخاب کرده باشد و به او اعتماد کند، دیگر نگران نتیجه عمل نخواهد و صد درصد از جراحی بینی خود راضی خواهد بود. بنابراین باید در انتخاب بهترین جراح بینی نهایت دقت به کار گرفته شود.

هزینه جراحی بینی

برای اطلاع از هزینه های جراحی بینی لازم است حتما فرد توسط یک جراح بینی معاینه شود زیرا هر بینی هر فردی با فرد دیگری متفاوت است و بالطبع شرایط و موقعیت هر بینی یه یک شکل می باشد. تمام هزینه های اعلام شده از سوی پزشک، دستمزد جراح نمی باشد و شامل هزینه های بیمارستان، کلینیک و انجام آزمایشات و غیره می باشد.

بهترین جراح بینی تهران

اگر در آینده نزدیک قصد انجام جراحی بینی در تهران را دارید، باید بدانید که یافتن بهترین جراح بینی تهران، مهم ترین اقدامی است که باید انجام دهید. انتخاب جراح رینوپلاستی، یک فاکتور کلیدی در دستیابی به موفقیت در جراحی بینی محسوب می شود، بنابراین وقت گذاشتن و انجام تحقیقات برای یافتن یک پزشک صاحب تجربه که برای انجام جراحی بینی شما از صلاحیت و قابلیت لازم برخوردار باشد، بسیار حائز اهمیت است. در ادامه با ما باشید تا شما را در انتخاب یک جراح بینی خوب که بتواند رویاهای شما در خصوص بینی تان را به واقعیت تبدیل کند، به شما معرفی کنیم.

بهترین جراح بینی کسی است زیباجو بتواند به او اعتماد کرده و با او احساس راحتی کند. دکتر ماریا مرادی با انجام جراحی بینی بر روی بینی بسیاری از مراجعین و زیباجویانی که از خارج از شهر تهران و حتی خارج از کشور به او مراجعه نموده و جراحی خود را به دست او سپرده و رضایت خود از نتیجه جراحی را اعلام نموده اند، صاحب افتخار جلب اعتماد زیباجویان خود گردیده است و بعنوان بهترین جراح بینی تهران، شناخته شده است.

از آنجاییکه انتخاب یک جراح بینی بعنوان بهترین جراح بینی، فرایندی مهم و حساس می باشد و نمی توان تنها به نظر دیگران یا اطلاعات ارائه شده در شبکه های اجتماعی یا رسانه های جمعی اکتفا نمود، بنابراین انجام تحقیقات فردی برای دستیابی به یک تصمیم گیری قطعی و صحیح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شاید از خود بپرسید که برای انتخاب بهترین جراح بینی تهران از کجا باید شروع کنیم و چه اقداماتی را باید انجام دهیم. ما شما را با ارائه اطلاعات مرحله بندی شده، در این مسیر همراهی می کنیم.

آیا جراح بینی منتخب شما دارای بورد تخصصی می باشد؟

اولین قدم در فرایند انتخاب جراح بینی این است که شما باید مطمئن شوید که این جراح دارای بورد تخصصی می باشد. یک پزشک یا جراح بینی دارای بورد تخصصی، فردی است که آموزش ها و دوره های لازم را به اتمام رسانده و با موفقیت آزمون های مربوطه برای دریافت مدرک و گواهی در تخصص مربوطه را جهت انجام فعالیت های پزشکی و جراحی، سپری کرده است.

جراحان رینوپلاستی در زمینه جراحی پلاستیک یا تخصص حلق و گوش و بینی، دارای بورد تخصصی می باشند. البته، تمام پزشکانی که دارای بورد تخصصی در جراحی پلاستیک یا تخصص حلق و گوش و بینی هستند، الزاماً جراح بینی نمی باشند. علاوه بر متخصصان حلق و گوش و بینی که گاهی جراحی زیبایی انجام نمی دهند، حتی گاهی برخی از پزشکانی که روندهای زیبایی را انجام می دهند نیز در زمینه رینوپلاستی، صاحب تخصص نمی باشند. بنابراین، هر چند بورد تخصصی بعنوان یک پیش نیاز الزامی برای جراحی رینوپلاستی محسوب می شود، ولی شما نباید به این مطلب اکتفا کنید.

تجربه و تخصص بهترین جراح بینی تهران را ارزیابی کنید.

تجربه یک جراح در انجام رینوپلاستی یک فاکتور بزرگ در تبدیل کردن آنها به گزینه ای خوب برای عمل بینی شما می باشد. کسب اطلاعات درباره تجربه جراح و تعداد جراحی های بینی انجام شده توسط وی در طول عمر شغلی خود به عنوان جراح بینی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

حتماً تحقیقات آنلاین و آفلاین را درباره پیش زمینه حرفه ای جراحان مورد نظر خود انجام داده و رزومه آنها را مطالعه کنید. پزشکانی که هزاران جراحی بینی انجام داده اند، قطعاً با تجربه تر بوده و در مقایسه با جراحان تازه کار که در ابتدای مسیر شغلی خود هستند، تجربه بیشتری دارند.

عکس های قبل و بعد از جراحی را مشاهده کنید.

دانش و تجربه جراح بینی، در نتایجی که در زیباجویان او نمود می کند، جلوه گر می شود.عکس های قبل و بعد زیباجویان جراح، درواقع سند کاری او محسوب شده و روش بسیار خوبی برای ارزیابی مهارت ها و سبک کار جراح به شمار می آید.

موضوع مهم تر اینکه با تحقیق کردن درباره عکس های قبل و بعد از جراحی زیباجویان جراح بینی مورد نظرتان می توانید نتیجه جراحی در بینی های شبیه به بینی خودتان را از نظر اندازه و شکل مشاهده کرده و ببینید که بینی شما نیز بعد از جراحی به دست این جراح به چه شکلی در خواهد آمد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چون برخی پزشکان در برخی موارد خاص بسیار خوب عمل می کنند. مثلاً برخی جراحان در جراحی بینی های استخوانی و برخی دیگر در جراحی بینی های گوشتی بهتر هستند.

همچنین، از آنجایی که سبک بینی ها با یکدیگر متفاوت هستند، برخی جراحان بینی ممکن است در یک سبک خاص، مهارت زیادی داشته باشند. برای مثال ممکن است یک جراح، عمل بینی عروسکی را به خوبی انجام دهند. بنابراین اگر به دنبال داشتن بینی کوچک و سر بالا هستید، این جراح گزینه انتخابی خوبی برای شما محسوب می شود.

با بیماران قبلی جراح بینی گفتگو کنید.

صحبت کردن به طور مستقیم با افرادی که جراحی بینی را انجام داده اند، یک روش خوب برای به دست آوردن اطلاعات درجه یک درباره یک جراح می باشد. حتماً با آنها درباره تجره جراح و اینکه آیا آن زیباجو از انتخاب این جراح راضی است یا خیر، صحبت کنید.

این افراد نه تنها می توانند درباره سطح رضایت خود از تجربه جراح، اطلاعات خوبی را به شما ارائه دهند، بلکه شما می توانید نتیجه جراحی را نیز در بینی آنها مشاهده کنید.

ارزیابی قدرت ارتباط جراح بینی با بیمار

مشاوره قبل از جراحی زیبایی بینی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد چون در این مدت زمان، بیمار می تواند با پزشک درباره خواسته های خود از روند جراحی بینی صحبت کرده و دغدغه های خود از روند را بازگو کند. یک جراح رینوپلاستی خوب، کسی است که به این گفته های زیباجو اهمیت داده و با صبوری به آنها گوش دهد و بخشی از زمان جلسه را به شفاف سازی مسائل مرتبط با جراحی بینی ، خطرات بالقوه و مراقبت های بعد از جراحی، اختصاص دهد.

بعلاوه جراح بینی باید قادر باشد به شیوه ای با شما صحبت کند که استرس شما قبل از جراحی به حداقل برسد. همچنین باید از خود در پاسخ گویی به تمام سوالات شما درباره هر چیز مرتبط با جراحی، اشتیاق نشان دهد.

بنابراین حتی اگر جراح بسیار ماهر باشد ولی نتواند رضایت شما را جلب کرده و انتظارات شما را درک کند، نمی تواند بعنوان بهترین جراح بینی برگزیده شود. یک جراح خوب باید به طور شفاف، آنچه را که شما از جراحی بینی انتظار دارید، درک کند تا بتواند بهترین نتیجه ای که مطلوب شما بوده و با توجه به انتظارات منطقی، قابل حصول است به شما ارائه دهد.

بنابراین شما باید به توانایی پزشک در برقراری ارتباط خوب با بیمار توجه ویژه داشته باشید و تلاش کنید پزشکی را انتخاب کنید که  دارای قابلیت برقراری ارتباط قوی با زیباجوی خود باشد.

البته تا زمانی که خودتان در جلسه مشاوره قبل از جراحی شرکت نکنید و در فضای گفتگوی رو در رو با جراح قرار نگیرید، نمی توانید سطح توانایی او در برقراری ارتباط با بیمار را محک بزنید. بسیاری از جراحان بینی با ایجاد کانال های شبکه های اجتماعی یا یو تیوب، ویدیوهای مشاوره با بیماران خود را پست کرده و در اختیار عموم قرار می دهند.

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران

به طور کلی، بهترین جراح بینی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • توانایی برای برقراری ارتباط با بیمار و گوش کردن به تمایلات و دغدغه های او با صبر و حوصله بالا
  • تمایل به ارائه توضیحات دقیق با توجه به جنبه های مختلف جراحی از قبیل نوع جراحی، نتایج آتی، مشکلات بالقوه، باید ها و نباید های قبل و بعد از جراحی، زمان ریکاوری و غیره
  • تمایل به توجه نمودن به ترجیحات شخصی بیمار
  • درک خوب هارمونی ویژگی های مختلف صورت، در نظر گرفتن تناسبات صورت در زمان انجام جراحی
  • الویت دادن سلامت و رفاه بیمار
  • داشتن بورد تخصصی در جراحی پلاسیتک یا تخصص حلق و گوش و بینی
  • بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز جراحی بر اساس نیازهای فردی هر بیمار ( اجتناب از استفاده از روش کوکی کات)
  • ارزش نهادن به مساعدت دراز مدت و پشتیبانی فالوآپ، به گونه ای که بیمار در صورت نیاز به کمک در دوره ریکاوری بتواند از کمک جراح بهره مند شود

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

کشور ما ایران جزو کشورهایی است که هزینه جراحی بینی در آن معمولاً در مقایسه با سایر کشورها کمتر می باشد . البته موضوع جالب توجه این است که علیرغم پایین تر بودن هزینه جراحی در کشور مان ایران، رضایت مندی از خدمات ارائه شده ، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شما می توانید با انجام رینوپلاستی در ایران و انتخای مدل جراحی مورد نظرتان، با هزینه ای کمتر در مقایسه با سایر کشور ها، از خدمات فوق العاده ای بهره مند شده و از نتیجه جراحی خود لذت ببرید. پزشک با تجربه دکتر ماریا مرادی بعنوان یکی از بهترین جراحان بینی در تهران رویای داشتن صورتی زیبا در شما را با خلق شکل بینی که همیشه در آرزوی داشتن آن بوده اید، به حقیقت تبدیل می کند.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

4 دیدگاه ها
  1. دکتر من یکساله عمل کردم ولی یه سمت بینیم ورمش بیشتره طوری که بینیم کج دیده میشه. این مشکل بنظرتون با ماساژ اوکی میشه یا باید آمپول بزنم یا اینکه باید عمل کنم دوباره؟

    پاسخ
    • احتمالا نیاز به تزریق کورتون داشته باشید . بهتره برای معاینه تشریف بیارید مطب

      پاسخ
  2. سلام دکتر مرادی بعد از برداشتن گچ بینی تا چه مدتی باید چسب بینی زده شه و تا کی نمیتونیم ورزش کنیم؟ من والبیالیستم ولی میخوام عمل کنم میترسم خیلی دوره نقاهتش طول بکشه و من از تمیرینام به کلی عقب بمونم.

    پاسخ
    • سلام بستگیبه فرم بینی شما داره ، بینی های گوشتی 4 تا 6 ماه نیاز هست از چسب استفاده کنن

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =