دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / هزینه عمل بینی گوشتی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

هزینه عمل بینی گوشتی

یکی از انواع بینی هایی که می توان با جراحی زیبایی بینی فرم زیبایی را در آن ایجاد کرد بینی های گوشتی است، این بینی ها پوست ضخیمی دارند و دارای غضروف های ضعیفی می باشند، هزینه عمل بینی گوشتی یکی از سوالاتی می باشد که ذهن افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند را درگیر کرده است . هزینه عمل بینی گوشتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین علت است که برای تعیین هزینه دقیق مراجعه حضوری الزامی می باشد .

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

دکتر ماریا مرادی جراح بینی در زمینه جراحی بینی گوشتی تبحر خاصی دارند و تکنیک های جدید که در حین جراحی بکار می گیرند بهترین فرم را بعد از جراحی در بینی ایجاد می نماید که مناسب با سایر اجزای دیگر صورت می باشد . برای تعیین جلسه مشاوره و دریافت اطلاعات لازم در رابطه با هزینه می توانید ازطریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید. جراحی بینی گوشتی به نسبت کمی سخت می باشد به همین علت باید جراحی را انتخاب نمایید که تجربه لازم را در جراحی بینی های گوشتی داشته باشد در قسمت گالری سایت می توانید نمونه کارهای جراحی بینی گوشتی را مشاهده نمایید .

روش های جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی همانند سایر جراحی بینی می باشد با این تفاوت که در جراحی این نوع از بینی ها در اکثر موارد نیاز به تقویت غضروف می باشد ، افرادی که بینی های گوشتی دارند در رابطه با جراحی بینی خود نگرانی های بیشتری دارند زیرا این باور بین عموم مردم وجود دارد که نمی توان نتیجه خوبی را از جراحی بینی های گوشتی دریافت کرد زیرا این نوع بینی ها غضروف ضعیف همراه با پوست ضخیمی دارند، این باور کاملا غلط می باشد و در صورتی که جراح باتجربه را برای جراحی بینی گوشتی خود انتخاب نمایید می توانید نتایج بسیار درخشانی را از جراحی بینی گوشتی خود دریافت نمایید . بینی های گوشتی بدلیل اینکه غضروف ضعیف و پوست کلفت دارند نباید به هیچ عنوان بیش از حد کوچک شوند ، در حین جراحی تقویت غضروف صورت می گیرد که انجام این کار باعث بالا رفتن استحکام بینی می شود ، برای تقویت غضروف از غضروف های تیغه میانی بینی استفاده می شود که کاملا دائمی و برگشت نا پذیر می باشند .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
اسپلینت بینی

اسپلینت بینی

اسپلینت بینی ، ابزاری هستند که برای کمک به بینی در حفظ شکل جدید خود، بعد از جراحی، مورد استفاده قرار می گیرند. اسپلینت های بینی، از حرکت و جابجا شدن...

بیشتر بخوانید
تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در جراحی بینی تغییرات زیادی انجام می شود در نتیجه نیاز به مراقبت های ویژه ای در دوره ی نقاهت دارد....

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =